De Drie Regels Van ONLINE GELD VERDIENEN

Samenvatting

De Drie Regels van ONLINE GELD VERDIENEN

Het is nog nooit zo makkelijk geweest om online geld te verdienen. De businessmodellen dropshippen, smma, private labelen zijn nog nooit zo bekend geweest. Waarom zou je hier niet aan mee doen als je ziet dat het zo goed gaat met de online markt?

Het afgelopen jaar heb ik een miljoen gedaan in één jaar omgezet, met ongeveer winstpercentages van veertig procent. Dus meer dan vier ton verdiend, netto. Allemaal dankzij internet. Allemaal dankzij een online business. En in deze video wil ik je laten zien wat de drie regels zijn van online geld verdienen. Zodat jij ook direct een online bedrijf kunt starten en geen fouten maakt en direct naar succes kan gaan.

Er zijn zoveel voordelen aan online geld verdienen. Je kan reizen wanneer je wil, je kan je vakantie zelf inplannen, je kan alles uiteindelijk uit besteden en je kan je dag helemaal zelf inplannen. En het leukste is nog dat ik in het weekend zin heb in maandag. Ik kan dan weer grinden en lachen met mijn team. Ik had dit 2 jaar geleden echt NOOIT gedacht. Als jij geen zin hebt in maandag dan moet jij je leven veranderen en ik kan je daarmee helpen!

Wil jij ook vrijheid behalen en nooit meer voor een baas werken?  Volg dan hier mijn vierdaagse gratis training en dan leg ik je stap voor stap uit hoe jij meer dan 10K per maand kunt verdienen. Dus vier dagen lang train ik jou helemaal gratis. Je kunt je hieronder aanmelden op de link. En elke dag geef ik jou een gratis training. En ik leg je stap voor stap uit hoe jij meer dan 10K per maand kunt verdienen. Dit is de link waar jij je kan aanmelden: http://bit.ly/training-10k

TRANSCRIPT

Het afgelopen jaar heb ik een miljoen gedaan in één jaar, met ongeveer winstpercentages van veertig procent. Dus meer dan vier ton verdiend, netto. Allemaal dankzij internet.  Jó, mijn naam is Jia Ruan. Ik ben 23 jaar. Ik ben een online ondernemer en afgelopen jaar heb ik een miljoen gedaan in één jaar, met ongeveer winstpercentages van veertig procent. Dus meer dan vier ton verdiend, netto. Allemaal dankzij internet. Allemaal dankzij een online business. En in deze video wil ik je laten zien wat de drie regels zijn waar ik altijd aan hou als ik een online bedrijf start. Zodat jij ook direct een online bedrijf kunt starten en geen fouten maakt en direct naar succes kan gaan. Blijf tot het einde, want op het einde wil je uitnodigen voor een vierdaagse training waarin ik je stap voor stap uitleg, hoe jij meer dan tienduizend euro per maand kunt verdienen. Allemaal dankzij e-commerce. Dus blijf tot het einde, dat is een bonus die ik gratis ga weggeven. Dus die zie je daar.  Oké, allereerst. Tip nummer één. En neem deze regels alsjeblieft als Bijbel, oké? Bestudeer ze. Want wij hebben nu meer dan twee jaar ervaring met online geld verdienen en ik denk dat we de marktleider zijn sowieso met personal brand in Nederland. En ik ken eigenlijk niemand die het zo snel, zo hard doet, zoals wij dat momenteel aan het doen zijn. Dus neem deze tips aan als waarheid, oké? Doe altijd alsnog je eigen research. Neem alles met een korrel zout. Maar dit zijn naar mijn mening, de beste tips die ik je kan meegeven. Dus tip nummer één is focus op data, oké? En wat ik daarmee bedoel is, maak geen emotionele beslissingen. Dus wanneer jij ziet, en dit pas ik toe in letterlijk elk businessmodel, wanneer jij ziet wat mensen willen, oké? Speel dan daarop in. Dus een voorbeeld met mijn e-commerce bedrijf is, ik kijk naar data. Ik zie data. Ik zie namelijk bestverkochte producten. Ik zie dat mensen dit product tien keer vandaag hebben besteld. Ik zie dat dit product meer dan drieduizend euro per maand oplevert. Dan heb ik meer zekerheid wanneer ik dat product ga inkopen om weer te gaan verkopen. Nu heb ik zoveel meer zekerheid omdat ik data heb en data is zo krachtig. Wat de meeste mensen doen is, zij kopen producten in op basis van emoties. Zij zeggen, ik denk dat dit product heel goed gaat verkopen. En het moment dat je emoties los laat gaan zonder onderbouwing met data, dan is de kans groot dat je zult falen. Dus check altijd naar data. Wat vertellen de data mij? Kijk, data is simpelweg ja of nee. Je kan er niet echt over praten. Net als wiskunde, één plus één is twee. Je kunt daar niet echt over discussiëren van, nou ik denk dat het drie is. Nee, één plus één is fucking twee. En hetzelfde met data. Verkoopt dit product voor meer dan tweeduizend euro per maand? En het antwoord is ja? Oké, dan is dat een punt. Zit dit product bij bestverkocht, ja of nee? Ja. En als je zoveel data hebt en je weet eigenlijk al dit product gaat goed verkopen. Dan moet je het gewoon simpelweg gaan testen en inkopen en ervoor gaan. Dus de eerste tip is, focus op data.  Tip nummer twee en dit gaat een beetje gecombineerd met A. En dat is namelijk, speel in op de vraag. Kijk, je moet het internet zien als een rivier. Dit is A en dit is B. En iedereen gaat van A naar B toe, oké? Er is een hele grote rivier van A naar B. En wat jij moet doen is, jij moet niet je eigen gat gaan graven en hopen dat er ooit water komt of je eigen rivier gaan bouwen. Wat je moet doen is simpelweg de rivier afbuigen naar jou, oké? Dus je hebt hier A, je hebt hier B en jij moet zorgen dat de rivier van A naar C gaat in plaats van naar B. En hoe doe je dat? Nou, mensen hebben bijvoorbeeld een product nodig. Dus ze zoeken al een product. Er is heel veel vraag naar. Je weet dat er duizend mensen per maand zoeken naar dat specifieke product. Een voorbeeld hoe je dat kunt meten is bijvoorbeeld door keywords. Er zijn bepaalde keywords die mensen intypen op Google of op Bol.com of op Amazon. En als jij naar die keywords kijkt, die kun je opzoeken en dan weet je precies hoeveel volume zo’n keyword heeft. Dus je weet precies hoeveel mensen zoeken er iedere maand naar zulke producten. Als jij ziet dat het getal heel hoog is, weet je dat er heel veel vraag is naar dat product. Nu is het de kunst om op die vraag in te spelen. Dus mensen zeggen, ik wil dit. Er wordt maandelijks superveel gezocht naar dat specifieke product. Nu is het de kunst aan jou om al die mensen ook een beetje af te buigen naar jou. Zodat je sales maakt. Kijk, wat wij doen als beginnende ondernemers is vaak, wij willen het beste restaurant starten maar we starten hem alleen midden in de Amazone. Dus het is wel een heel goed restaurant en we werken aan de beste chefs, het beste eten, de beste service. Maar niemand weet ervan, oké? Het zit midden in de Amazone, niemand weet ervan. Je speelt niet in op de vraag, je speelt niet in op waar de mensen zijn. En dat is een gegarandeerd recept om te falen. Hoe goed je recept ook is. Hoe goed je koks ook zijn. Hoe goed de service ook is. Je gaat niet veel geld verdienen daar midden in de Amazone. Terwijl als jij een slechter product had, oké? Je hebt iets slechtere service, je hebt niet de beste chefs, maar je staat midden op Times Square of je staat midden op de Dam bij Amsterdam. Dan ga je al een stuk meer sales maken, oké? Je gaat een stuk meer geld verdienen omdat je simpelweg inspeelt op de vraag. Je biedt producten of services aan op een groep mensen, waar iedereen is. Dus speel in op de vraag. Waarom zou je vraag creëren? Ik weet namelijk al met mijn business, mensen zoeken naar e-commerce. Mensen willen e-commerce doen maar ze weten momenteel nog niet hoe. Er zijn slechte tutorials online. De blogs laten niet alles zien. Niemand laat echt een goede strategie zien van A tot Z. Iedereen doet een beetje dit, iedereen doet een beetje dat. En ik weet dat daar heel veel vraag naar is. Hoe weet ik dat? Dat heb ik getest door mijn advertenties. Ik zie letterlijk hoeveel mensen er klikken van een percentage. Ik zie letterlijk hoeveel mensen in een forum bijvoorbeeld reageren op, ik wil e-commerce leren. Ik test op mijn Instagram hoeveel mensen swipe-uppen naar een bepaald bericht of mij DM’en met, hé, ik wil graag leren over e-commerce. Dus ik meet de vraag en daarop speel ik in. Altijd als wij een nieuwe cursus lanceren of een nieuw product of een nieuwe service, vragen we letterlijk aan de mensen van, wat zouden jullie willen? En als daar vraag naar is, dan maken wij dat. Dus in plaats van vraag te creëren voor iets wat er nog niet is, spelen we simpelweg in op de vraag. En dat is echt iets wat je moet meenemen in een online business. Nummer drie. Good artists copy, great artists steal. Op school werd je altijd geleerd dat afkijken slecht was. Maar afkijken is één van de krachtigste dingen die er maar is. Letterlijk alles in de wereld van zelfhulp komt van het boek, Think and Grow Rich. Dus, we hebben hier duizenden boeken over hoe je rijk kunt worden, over visualisatie, of de law of attraction. Maar bijna alles stamt af van Think and Grow Rich. En Think and Grow Rich stamt weer af van Jim Rowan en allemaal andere mensen. Dus er is een bron daar, oké? Met de waarheid en die waarheid wordt verspreid letterlijk, door duizenden boeken. En dat is simpelweg good artists copy, great artists steal. Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden? Als het wiel er al is, gebruik die wielen en maak een Tesla, right? Kijk, Tesla heeft geen wiel uitgevonden, heeft niet de motor uitgevonden. Maar die zorgt er wel voor dat ze gebruikmaken van alle componenten die er al zijn. En creëren dan hun een eigen auto. En dat is ook wat jij moet doen met je eigen online business. Zorg dat je kijkt naar andere mensen, hoe ze dat momenteel aanpakken. En dat is letterlijk wat ik ook doe met advertenties, YouTube video’s maken. Ik kijk gewoon naar, wat doen andere mensen goed? En die goede punten neem ik over. Bij welke public speakers denk ik van, wow, zij spreken echt op hoog niveau. Zij doen het echt goed. De boodschap komt echt supergoed over. Wat zij dan doen, wat voor handgebaren ze maken, hoe ze praten, welke toon ze vooral benadrukken, dat probeer ik dan over te nemen. En waarom niet, weet je? Good artists copy, great artists steal. En als je dit kijkt en denkt van, hé Jia, jij maakt goede advertenties. We weten dat je miljoenen maakt met je advertenties, ik ga hetzelfde doen. Go, be my guest. Je mag alles kopiëren. Niet een-op-een, want je moet sowieso je eigen twist eraan geven. Maar wanneer jij inspiratie haalt daarvandaan. Je haalt inspiratie van Michael Jordan, je haalt inspiratie van een zanger en je combineert al die dingen, heb je al je eigen stijl. Dus, vind het wiel niet opnieuw uit. Gebruik gewoon andermans creativiteit gecombineerd met jouw creativiteit en je zult gegarandeerd veel sneller succes behalen. Dus dit zijn mijn drie tips, oké? Dus nummer één, focus op data en laat je niet leiden door emoties. Nummer twee, speel in op de vraag. Ga geen vraag creëren, maar speel letterlijk mee met wat de massa wil en wat de massa letterlijk zegt van, dit wil ik. En nummer drie is Good artists copy, great artists steal. Vind niet het wiel opnieuw uit. Zorg dat je die wielen gebruikt en creëer je eigen auto. Dus dat waren mijn tips en mocht je nu denken, hé, ik wil een online business starten. Volg dan mijn vierdaagse gratis training en dan leg ik je stap voor stap uit hoe jij meer dan 10K per maand kunt verdienen. Dus vier dagen lang train ik jou helemaal gratis. Je kunt je hieronder aanmelden op de link. En dag één geef ik je een gratis training, dag twee, dag drie, dag vier. Elke dag geef ik je een gratis training. En ik leg je stap voor stap uit hoe jij meer dan 10K per maand kunt verdienen. Dus je kunt je hieronder nu aanmelden op de link. En als jij denkt ik wil nog meer video’s kijken, check deze video. Deze video, next level. 

Geef een reactie

Sluit Menu