4 Stappen Om Je Concurrenten Te VERSLAAN

Samenvatting

4 Stappen Om Je Concurrenten Te VERSLAAN –  Hé, mijn naam is Jia Ruan en in deze video wil ik je laten zien wat de 4 stappen zijn om je concurrenten te VERSLAAN. En wat is het geheim waardoor ik producten aanbied op bol.com die de concurrenten kunnen verslaan, zodat ik meer dan tienduizenden euro’s per maand verdien.

Daarom deel ik een screenshare met jou zodat jij goed kunt zien hoe jij jouw concurrenten kan verslaan. Het is heel simpel. Er zijn vier stappen die ik altijd volg, zodat ik precies weet welke concurrenten ik kan verslaan en welke niet. Zo weet ik dus precies welke producten ik moet inkopen en welke ik beter kan vermijden. In deze video ga je dus alles leren en op het einde heb ik ook nog eens een hele toffe bonus voor je.

In deze video behandel ik waarom het belangrijk is om:
– Waarom de ene verkoper bovenaan staat en de andere niet.
– Waar je op moet letten bij verschillende producten.
– Hoe jij ervoor kunt zorgen dat jij al jouw concurrenten op bol.com verslaat.

Dit zijn de vier tips. En als jij nu nog meer wilt leren over hoe jij de concurrentie kan verslaan en mocht jij dit ook nog eens waardevol vinden, check dan mijn gratis training. Mijn gratis training laat je precies zien hoe jij kunt beginnen met je eigen online webshop, zelfs als je geen kennis of ervaring hebt. Klik hieronder om je aan te melden. En vier dagen lang geef ik jou een gratis training en leer ik jou hoe je meer dan 10k per maand kunt verdienen met jouw eigen winstgevende webshop. Allemaal vanaf je laptop, allemaal met je online eigen business.

Start jouw winstgevende webshop vandaag nog en klik op de GRATIS e-commerce training hieronder om jouw business te starten: www.bolmasterclass.nl/4-dagen-training

TRANSCRIPT

Hé, mijn naam is Jia Ruan. En in deze video wil ik je dus stap voor stap laten zien wat is het geheim waardoor ik producten aanbied op bol.com die de concurrenten kunnen verslaan, zodat ik meer dan tienduizenden euro’s per maand verdien. Het is heel simpel. Er zijn vier stappen die ik altijd volg, zodat ik precies weet welke concurrenten ik kan verslaan en welke niet. Zo weet ik dus precies welke producten ik moet inkopen en welke ik beter kan vermijden. In deze video ga je dus alles leren en op het einde heb ik ook nog eens een hele toffe bonus voor je.

Zoals je hier kunt zien zijn we op bol.com, dit is een platform. En laten we zaklampen als voorbeeld gebruiken. Ik zit hier in de categorie zaklampen. En tip nummer een is, simpelweg een beter product aanbieden dan de concurrent. Het klinkt heel logisch, een beter product aanbieden. Maar waarom doe je dat dan, Jia? Nou, als jij een slecht product aanbiedt, ga je heel veel retours krijgen. Hoe meer retours jij krijgt, hoe lager je uiteindelijk komt in het algoritme van bol.com. Bol.com heeft één missie, zij willen de beste experience voor de consument. En als een consument allemaal producten ontvangt die kapot zijn, die het niet goed doen, dan levert dat een slechte experience op. Dus als jij veel retours krijgt, kost dat bol.com geld, kost dat jou als verkoper geld. En zij gaan ervoor zorgen dat jij niet meer bovenaan komt te staan, dat je niet meer als relevante producten komt te staan, maar dat je helemaal ergens onderaan komt en dus weinig sales maakt. Een voorbeeld van een beter product is, zaklampen typen we in, en dan komen we bij de top zaklampen. En zoals je hier kunt zien, dit is een merkloos zaklamp, Tactical LED Zaklamp. Dit is oké, maar een product zoals dit, kun je meer voor vragen. Plus, het is hetzelfde product eigenlijk, alleen het is geprivatelabeld, maar hier maken ze beter. Ze maken de listing beter. Zoals je kunt zien, zie je hier oplaadbaar, en er staat dat er een opbergdoos bij komt. Dit product is beter. Wanneer je dit bestelt en je hebt een zaklamp nodig, heb je zoveel meer wat je erbij krijgt. Dus tip nummer een is simpelweg, bied een beter product aan dan de concurrent en je gaat meer sales maken. Tip nummer twee, een betere titel hebben dan de concurrent. Als wij op bol.com gaan en wij willen producten inkopen, dan scrol je heel snel door wat ze allemaal hebben. En vaak kijk je niet eens onderaan. Je zoekt gewoon naar de top vijf beste producten. Je bestelt het en je wilt het zo snel mogelijk in huis hebben. Een titel is super belangrijk. Een titel zorgt ervoor of jij nou iets gaat kopen of niet. Een titel maakt zo’n groot verschil. En ik zie dat heel veel aanbieders op bol.com momenteel een slechte titel hebben. Een goede titel is ook weer dit. Alles is gedetailleerd. Je weet precies wat je krijgt. Maar de grote fout die mensen maken is bijvoorbeeld, en ik ga iets intypen en ik weet al dat het komt, en dat is bijvoorbeeld beste zaklamp. En mensen stoppen letterlijk in hun titel beste kwaliteit. Dat kan je niet zeggen in je titel. Het product is van goede kwaliteit en dat kan je in de beschrijving terug laten komen, maar niet in je titel. Je titel is om de aandacht te pakken en je wilt de aandacht pakken door simpelweg over het product te praten. Het moet er professioneel uitzien. En ik heb ook producten gezien die letterlijk in hun titel schrijven op is op, de laatste twintig stuks verkoop ik nu. Er zijn echt vreselijke titels. En als jij een professionele titel hebt, die de beschrijving precies laat zien van het product en wat je allemaal krijgt, dat is goed. En dit is een key wat ik je wil meegeven. Je hebt features en benefits. Features gaat over het product zelf. Dus, zoals we hier kunnen zien. Je krijgt er twee, het is inclusief batterij, het is duizend lumen, het is waterproof. En benefits is wat gaat over wat het doet voor jou, als consument. Dus een feature is, het is waterproof. De benefit is, zodat jij onderwater ook deze zaklamp kan gebruiken. Benefits stop je in je beschrijving. En features stop je in je titel. Zo houd je de titel professioneel. Je gaat niet in je titel schrijven, gebruik deze zaklamp onderwater, zodat jij altijd onderwater de visjes kan zien. Dat doe je niet in titel. Dat doe je wel in je beschrijving misschien. Tip nummer drie. En tip nummer drie is, een betere afbeelding hebben dan je concurrent. Als we hier doorheen scrollen, welke ziet er aantrekkelijker uit? Dit, met een vage grot als afbeelding? Of gewoon clean met witte achtergrond? Nou, je hoort het al aan mijn stem, de cleane afbeelding, met een witte achtergrond, dat verkoopt altijd beter. Dit is ook heel mooi. Dit is heel duidelijk, een two pack, je weet dat je er twee krijgt. Maar al gaan we iets verder, zie je echt vreselijke afbeeldingen. Altijd op de verdere pagina’s zie je afbeeldingen en denk je bij jezelf van, wow, come on man. Je doet nooit de verpakking zelf als afbeelding. Je wilt het product zelf laten zien, niet hoe de verpakking eruitziet of hoe hij kan hangen in je winkel. Dat wil je niet. Dus focus op, niet op de verpakking, maar op het product zelf. En hier zie je ook al dat de afbeelding heel hoog ligt, ziet er ook een beetje apart uit. Hier zie je het merk, het merk moet je op je product laten zien en niet specifiek hier, in een hoek. Dus dat kan allemaal beter. Dus, simpelweg een tip, een witte achtergrond hebben, en laat je product zien, en niet merken of de verpakking. De vierde tip om al je concurrenten te verslaan, en dit is superhandig, namelijk verzendtijden. Als jij een snellere verzendtijd hebt dan je concurrent dan ga je negentig procent van alle keren winnen. Want mensen, wij als consument, willen producten zo snel mogelijk in huis hebben. Tegenwoordig heb je ook al, met bol.com Select bijvoorbeeld, vandaag besteld, vandaag in huis. Wij willen telkens dingen sneller in huis hebben. Je kent vast wel dat gevoel dat je geïrriteerd bent wanneer een pakketje wordt vertraagd en je moet twee tot drie dagen wachten. Dus wij als mens willen alles de volgeden dag direct in huis hebben. En zoals je hier kunt zien, op de latere pagina’s, heb je vaak- Zie je dit, twee tot drie dagen verzending. Nou, zou hij sales maken? Kleine kans. Hier, op voorraad, voor zeventien uur besteld, morgen in huis. Dus hier zijn er bepaalde eisen aan. Je moet voor zeventien uur bestellen en dan doen ze het op de post. Maar al kijk je naar de eerste pagina’s, ze staan niet voor niets op de eerste pagina’s. Al kijk je op de eerste pagina’s zie je hier, voor twaalf uur besteld, morgen in huis, op voorraad. En, als jij dit hebt en dit gebeurt er dus als bol.com voor je verzendt, dan kom je bovenaan te staan. Bol.com wilt namelijk dat verkopers via hun verzenden. Zij garanderen dat de klanten het snel in huis hebben. En dit is ook je concurrentievoordeel. Niemand wilt dagenlang wachten voordat hun product binnenkomt. En dit is ook een reden waarom drop shipping niet werkt op bol.com. Je moet voorraad inkopen en laat bol.com het verzenden. Want consumenten staan op nummer een. Zij willen het snel in huis en jij als verkoper gaat er ook voor zorgen dat zij de volgende dag in huis hebben. Dus dit zijn de vier tips. En als jij nu nog weer wilt leren, mocht jij dit waardevol vinden, check dan mijn gratis training. Mijn gratis training laat je precies zien hoe jij kunt beginnen met je eigen online webshop, zelfs als je geen kennis of ervaring hebt. Wil je meer video’s checken? Klik dan hiernaast, want deze video kan je echt niet missen.

Geef een reactie

Sluit Menu